söndag 29 januari 2012

Varför LCOBL?

Det är min alldeles egna förkortning. Low Carb Och Biggest Loser. Vilket innebär att jag ska köra på lågkolhydratkost, samtidigt som jag tränar. Vad för träning, undrar ni kanske då? Jo jag har köpt mig "The Biggest Loser Challenge" till mitt Wii, där man kan välja en mängd olika program. Jag har valt att köra på 12-veckorsprogrammet för snabb viktminskning. Så mitt första delmål är att köra 12 veckor med träning o lågkolhydratkost. Sen blir det utvärdering, o förhoppningsvis har det gått så bra att jag vill fortsätta :)

Än så länge går det bra. Min mage är lugn o fin, jag är piggare o sover bättre. Vikten har jag ingen aning om än så länge, för än har jag inte haft min "weigh-in". Den kommer på tisdag, o jag känner mig pepp :)

Nu ska jag snart köra söndagens program. 50 minuter med Bob Harper som pushar mig. Gött :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar