måndag 19 mars 2012

Det går bara framåt

-0,6. Sjukt nice :) Nu är jag väldigt nära -10gränsen. 2 veckor till, sen borde jag ha nått den.

O ja, jag tänker extremt positivt, men jag måste. För mig själv. Om jag börjar tänka negativa tankar som "gu vad lite jag går ner" eller "vad långsamt det går" så förstår jag bara för mig själv. O det är ju hysteriskt dumt. Så bättre o va positiv :)

Dessutom blir jag nöjd eftersom jag ändå gått ner 0,6 kg en vecka som inte är som vanligt. Sen i torsdags har jag inte varit hemma, vilket har lett till lite dålig mat o så. Så det här hjälper mig att inse att just nu behöver jag inte vara så strikt för att gå ner :)

Plus! Att jag har bestämt mig för att nästa vecka måste jag gå på kettlebellspasset på gymmet. Jag har ju velat testa så länge, så nu måste jag ju göra det :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar