lördag 3 mars 2012

Hittade precis en otroligt rolig bild på cracked.com, som verkligen stämmer.
Dock är den ju också väldigt sorglig, egentligen. Tänk bara på hur många sånna här piller som finns, o hur extremt många annonser det finns överallt som lovar extrem viktnedgång bara man använder pillrena. Det är hemskt verkligen, att så många använder sig av falsk marknadsföring o piller, som i många fall kan va skadliga, enbart för o tjäna pengar på människors olycka. För det är ju ändå en hel del människor som går på det o knaprar piller för att bli av med sin övervikt, trots att resultatet bara kommer bli som på bilden. Jag är en av dom, o jag har ingen aning om hur många olika piller jag använt mig av för o bli av med mina kilon... Men det är ju tyvärr så att om det finns människor som köper sånt, så kommer fler o fler människor komma på nya piller/pulver/"motionsredskap"(tänk sauna belt)/fan o hans moster för o tjäna pengar på det....

När jag klickade vidare hittade jag även dessa "reklamer". De borde bli riktig reklam, så folk inte blir lurade.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar