söndag 26 februari 2012

Dagen skörd

Det va såå skönt i solen idag. Men nog tur att jag bestämde mig för vinterjackan ändå. Så fort solen försvann blev det kallt... Men jag hoppas på att jag kan börja använda vårjacka direkt när den kommer :)


O så har jag ju såklart handlat lite idag. Det är svårt o undvika det när man är på stan... Men det va faktiskt en hel del som jag behövde. Bland annat mina nya pillerburkar. Magnesium för att jag ska slippa att vakna med kramper i benen, omega 3 för att jag är såå dålig på o äta fisk (sambon hatar fisk, så det är svårt o äta när han är hemma...) o så D-vitamin för att man bor i det här landet... Nu va det iofs sol idag, men överlag är det ju inte så mkt på vintern...

Dessutom köpte jag smetana, som jag läste om på Kostdoktorn.se när jag bläddrade bland lite äldre inlägg. Det skadar ju inte att testa :) Dessutom står det "LCHF" o är ett litet hjärta på. Då kunde jag bara inte låta bli :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar