onsdag 22 februari 2012

Tentaryck

Sitter här o försöker få in den allra sista informationen om välfärdspolitik innan tentan imorrn. O det går segt. Jag kan nästan inte koncentrera mig när jag läser. Det kan nog bero på att det är så hysteriskt tråkigt... Men det hjälper ju inte direkt...

O så fick jag ett ryck o åt lite mörk choklad o alldeles för många cashewnötter för en stund sen. Inte så bra, det höjer ju kolhydratintaget ganska mkt... Jag ska inte få ångest över det (vilket jag fick när jag räknade kalorier o råkade gå över min gräns), utan försöka andas o tänka att det inte är någon big deal. För det är det ju faktiskt inte :) En dag som går lite åt pipan gör inte så mkt i det långa loppet. Faktiskt.

Snart ska jag försöka ta mig samman o träna en sväng. Det kanske kan öka koncentrationen. Eller iaf få bort lite av den energi jag fick i mig av 3 energidrycker förut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar