tisdag 21 februari 2012

Jag älskar min nya tidning

Fick hem tidningen STARK i förra veckan tror jag det var. O jag är kär. Har läst igenom den 2 gånger nu, o bläddrat ännu fler. Den är verkligen helt perfekt. Tidigare har jag läst mest ToppHälsa, iForm o Fitness Magazine, men jag har alltid känt att det är nått som saknas. O nu har jag fått det :)

Dessutom har jag hittat min nya (tränings)förebild i tidningen. Åsa Sandell, fd proffsboxare. Jag har alltid vara sugen på o testa boxning o kampsport, men har alltid känt att det är försent o jag kommer aldrig bli riktigt bra om det. Så läser jag om Åsa, som började när hon var 28, inte hade tränat på 8 år o var storrökare. Så sjukt peppande! Om hon kan gå från det till proffs, så borde ju jag kunna gå från mitt nuvarande tillstånd till o bli iaf ganska bra. Så; så snart jag känner mig redo ska jag bli medlem på en boxningsklubb. Kanske kan bli till hösten redan? :)

Åsa Sandell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar