tisdag 28 februari 2012

Rusa, eller inte rusa?

Fick hem reklam för Vårruset idag. O jag måste säga att jag blev lite sugen. Speciellt med tanke på att det inte är ett tvång att springa. Tror inte att jag kommer gå ner tillräckligt för o kunna springa runt tills dess. Men gå, det kan jag :D Plus att jag gillar gratissaker, o sponsorerna ska tydligen dela ut grejer vid mållinjen. Me like!

Kollade in deras hemsida också, o hittade ett 10-veckors träningsprogram för o klara av o gå 5 km i rask takt. O det är bara 2 dagar i veckan de har tänkt att man ska träna. Så det känns som att det inte är mkt som hindrar mig... Jag tror nog bannemej jag ska anmäla mig! Jag ska bara komma över den här lilla mentala tröskeln först...

(Kollade precis hur många veckor det är kvar till Vårruset, o det är exakt 10, om jag nu räknade rätt. It's a sign!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar