lördag 4 februari 2012

Litet "snedsteg"

Ja idag var jag bjuden på födelsedagsmiddag, o det blev ett litet snedsteg. Höll mig dock ifrån toasten till förrätten o potatismoset till huvudrätten. Men chokladmoussen till efterrätten... Det var iofs inte mkt jag fick i mig, men det känns så onödigt. Jag hade ju blitt alldeles nöjd även utan den. Men men, jag ska inte bryta ihop o tänka "allt är ändå förstört nu" (vilket jag brukade göra), för det är det ju inte. Imorrn är en ny dag, o då är det bara att tuta o köra :)

För övrigt känns det att min kropp börjar "komma igång" nu. Kommer inte beskriva några detaljer, men kan iaf säga att det märks att hormonerna börjar ordna till sig :)

O nu sitter jag o funderar över om jag ska ta mig en smörgås. Nötbröd då, såklart! O så ska jag fundera över om jag ska testa att baka något av alla dessa LCHF-bröd som finns. Det skadar ju inte att testa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar