tisdag 14 februari 2012

Sakta men säkert

Ja den här veckan har jag nog börjat komma in i en mer normal viktnedgång. -0,3 kg. Sålänge det inte går uppåt är jag hur nöjd som helst :)

O jag har insett att eftersom jag gillar jämna o fina 5-tal ska jag nog ta o räkna min viktnedgång från närmaste 5-tal. 125 då alltså. Mitt all time high ligger ju på 128, så det är inte nått fusk. Bara fina jämna siffror :P

Så nu är det alltså totalt -5 kg på 3 veckor. Det är inte dumt alls :)

O idag har jag bestämt mig för att starta om mitt träningsprogram på Biggest Loser-spelet igen. Insåg att 4-veckorsprogrammet inte är så roligt. Mkt roligare med 12-veckors. Med det blir det ju större skillnad :) Så; from idag o 12 veckor framåt är det det som gäller.

(O kanske kanske att jag nån gång inom dessa 12 veckor beger mig till gymmet. Jag är faktiskt sjukt sugen :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar